Alle skal have en blog. De er så hotte lige nu. Derfor skriver jeg også på det indiske net. Herunder er tekster, som jeg i dette nu synes er relevante for et eller andet.

Thursday, September 07, 2006

Instruktorland

Jeg har ikke mere SU, og det er nederen. Men heldigvis har jeg en masse studierelevant arbejde, og jeg er begyndt at kunne kombinere det hele. For eksempel er jeg instruktor på Ungdomslaboratoriet, og det giver adgang til en masse forsøgsudstyr. Man skal bare spørge Malte først, han plejer at hjælpe. Samtidig er jeg instruktor på Fysik 1 - Klassisk mekanik, hvor der stilles en masse regneopgaver. Som nystartet studerende kan de være svære at forholde sig til, og derfor prøver jeg at illustrere opgaverne med små forsøg. Det vil jeg blandt andet gøre i morgen, hvor det blandt andet handler om to fjedre i serie, en klods på et skråplan og en klods der hives over en overflade. Der vil være en evaluering i kommentarerne til denne post.

No comments: