Alle skal have en blog. De er så hotte lige nu. Derfor skriver jeg også på det indiske net. Herunder er tekster, som jeg i dette nu synes er relevante for et eller andet.

Monday, October 08, 2007

Ikke kendte talenter


Grundig research hører sig naturfaget til. I skrivende stund går researchen på astronomi, fredagen står i Kulturnattens tegn. "Ja, ja, men hvad har det med Christina Aguilera at gøre?" spørger du nu. Og det er et godt spørgsmål, og svaret er: "Alt!"

Der er ikke mange der ved det, men C. Aguilera er voldsomt klog. Ikke bare på sådan en jeg-har-regnet-ud-hvordan-jeg-tjener-penge-så-det-gør-jeg-måde. Nej, rigtigt klog. Med formler og hele baduljen.

Beviset er lige herunder. Klik på, hvis du vil overbevises om, hvor klog hun er.

2 comments:

Thomas Skovsende said...

Hmmmm....

Mørk energi, Volume 666 - og med den musik hun srkiver - og så fristende hun ser ud!

Jeg er sikker på hun er djævlen selv - og hvis hun læser dette, er min sjæl til salg billigt!

Anonymous said...

Så kender du vel også Britneys Guide to Semiconductor Physics: http://britneyspears.ac/lasers.htm

Det er utroligt hvad den kvinde ved og kan...

Og dav Jesper :-)